Annons:
Etikettoperatörer
Läst 2888 ggr
Annette
2015-07-18 10:21

Vilken operatör?

Jag är mycket missnöjd med 3:s kundhantering och tänker avsluta mitt abonnemang hos dem så fort jag lyckas nå dem. Jag har nu försökt i två dagar utan resultat, bara långa telefonköer. Enligt den unge tuggummituggande mannen i 3:s butik går det endast att säga upp abonnemangen via telefon. 

Någon som har tips på operatör med god kundhantering?

Annons:
Jarado
2015-07-20 20:15
#1

Vimla!!! Går i Telenors nät. Ingen telefonkundtjänst, men mycket snabba via mail, chat eller Facebook

Bunn
2015-09-19 10:47
#2

Vet inte var du bor, men Telia/Halebop tycker jag har bäst täckning och funkar i hela Sverige. Kundservice tycker jag är jättebra dock så använder sig Halebop av en chattsuport, men det är bra det också. Då slipper man telefonkö ;)

flisan708
2015-09-20 08:41
#3

Jag tycker både tele2 och comviq har helt ok kundservice. Comviq har jag haft det sista halvåret och med dem har jag haft chatt kontakt. Det har funkat bra.

Razzora
2015-09-20 12:30
#4

Det beror nog lite på vart i Sverige du bor. Men god kundhantering vet jag inte om jag har varit med. Jag är kund hos både Telenor och Comviq och jag är ganska missnöjd med båda. Telenor har jag bara för att jag har fri surf, men det är alltid något problem med det abbonemanget. Comviq säger att de ska ha bra täckning ute hos oss. Men vi har aldrig haft så dålig täckning. 

Men jag har upplevt det som så att om man slipper ha kontakt med kundtänst via telefon så går det enklare.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Fridaaaa
2015-10-02 14:52
#5

Telenor har jag, sällan varit strul :)
En av demed bäst mottagning här med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carronella1
2015-10-12 22:20
#6

HALEBOP är verkligen så bra! Funkar alldeles utmärkt ute på landet som inne i stor staden.

Djurälskaren Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: