Annons:
Etikettövrigt
Läst 890 ggr
flisan708
2015-08-11 15:02

Nöjd med nuvarande mobil?

Är du nöjd med din nuvarande mobil eller är du sugen att byta? Vilken mobil är det då du vill ha istället för den nuvarande? Jag bytte ju i våras från en Samsung S5 till en Sony Xperia Z3 Compact. Ångrar inte mitt byte av mobil. Den nuvarande är lagom i storlek och har hittills inte krånglat alls. Fina bilder blir det med.

Annons:
lollynonna
2015-08-11 15:08
#1

Jag är jättenöjd! Bytte från en gammal LG- variant till en iPhone 6. Om jag ska byta blir det till en iPhone 7 då de kommer ut :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Scorpio97
2015-08-11 15:09
#2

Jag har en Samsung Galaxy S5 sen nästan ett år tillbaka. Är väldigt nöjd. Någon enstaka gång blir den väldigt varm när jag spelar spel, och den har laddat ur väldigt snabbt några gånger. Verkar dock försvinna när jag tar ut batteriet, då fungerar den som den ska igen i några månader.

Men annars fungerar den perfekt och passar mina behov, så jag känner inget behov av att byta. Om jag ska byta vill jag ha en annan Samsung, typ S6 eller S6 Edge (har dock för mig att batteri inte går att ta ur på dom, vilket är ett stort minus för mig)


//Jessie

[Lizzier_83]
2015-08-11 19:33
#3

Jag bytte nyss från z3 compact till Samsung s5 men är inte helt bekväm så jag funderar på att testa Huawei p8 men kan inte riktigt bestämma mig.

Razzora
2015-08-12 00:59
#4

Jag köpte en LG G2 när den kom ut för snart 2 år och kan säga att jag fortfarande är extremt nöjd. Men batterier är på upphällningen nu. Så jag vet inte om jag ska köra en fabriksåterställning igen eller om jag ska se efter en ny telefon, dock vet jag inte riktigt vilken telefon som jag skulle kunna vara sugen på.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2015-08-12 11:55
#5

jag är enormt nöjd med min nexus 6, har alltid gillat nexuskonceptet. men jag kommer ändå att byta nästa vår som jag alltid gör för att jag är lite pryltokig och tycker det är roligt att unna mig nåt nytt 😊🙂. jag var supernöjd med min htc m8 också som jag hade fram till i våras - den hade jag tänkt låta gå över som jobbtelefon så jag fortfarande fick nöjet att använda den också, men tyvärr så blötte jag ner den lite så samtalsljudet är lite för dåligt nu 😕.

vilken telefon eller vilket märke det blir nästa gång kan jag inte svara på, jag har ett gott öga till flera av androidtillverkarna - samt inte minst som sagt nexus-serien vilket är det jag egentligen helst vill hålla mig till, men det är inte alltid hårdvaran i senaste nexusen har passat mig. det som kommer att ställa till det lite genom att minska mina valmöjligheter nästa gång är att jag nu är totalt bortskämd med fördelarna av en riktig bamsetelefon, jag skulle helst inte gå under 6" igen. det ryktas att det blir två nexusar nästa gång, och en av dem kommer att vara om det var 5,7" eller 5,8" - jag förmodar att jag kanske får nöja mig med det då om inget annat än mer intressant dyker upp 😃. men det har också ryktats om att sony äntligen kommer med en efterföljare till sin z ultra vilken var på 6,4"… 😍

ps. razzora glad att se dig 🤗!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2015-08-12 13:58
#6

Tack kissidor! Jag ska skriva ett litet inlägg om vart jag har varit är tanken ;)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: