Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1434 ggr
[Jens]
8/27/15, 6:51 PM

Så här förstör du en helt ny Samsung Note 5

Pennan, stylus, går alltså att sätta in fel väg vilket leder till att den låses fast i telefonen och den kan inte dras ut igen med mindre än att du drar sönder både fästet och de sensorer som känner av att du har dragit ut pennan.

Hoppas de åtgärdar problemet väldigt snart för inte är det kul att ha sönder en telefon. 😕

Annons:
kissidor
8/29/15, 9:57 AM
#1

ooooof, nej det vore sjukt tråkigt 😮. tack för det tipset jens, det var mycket bra att få veta. även om nu inte note 5 kommer till sverige på de officiella vägarna så går den ju att få tag i och jag hade inte helt uteslutit den som tänkbar julklapp till dottern längre fram - men det där tror jag inte vore så lämplig feature för vare sig henne eller mig 😛

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
8/29/15, 12:00 PM
#2

En arbetskamrat till mig sa att de kommer inte släppa den i USA eller i Tyskland men för övrigt så hade han inte hört något pga av stämningar. Nu vet jag inte om det är sant utan han bara berättade det för mig.

Ja, det är ju så klumpigt men misstag gör ju alla och Samsung kommer ju åtgärda problemet på något sätt ganska så snart.

kissidor
8/29/15, 2:04 PM
#3

jag vet inte alls hur de tänkt med att inte släppa note 5 utan endast s6 edge plus här i norden, man kan bara spekulera i olika riktningar. man har ju hört förr att vi har fått vara lite försökskaniner här i skandinavien eftersom vi har hög teknikmognad och bra köpkraft men samtidigt är så liten marknad så går experimentet åt skogen så är det inte hela världen 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
8/29/15, 2:43 PM
#4

Ja, det kan nog stämma att det är så. S6 edge plus <-- släpps väl inte i år?

kissidor
8/29/15, 2:57 PM
#5

jo, den är redan ute hos några av nätbutikerna. den följer inte samma namngivningslogik som s4 + om det var så du tänkte, denna är plus nästan uteslutande med avseende på storleken

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
8/29/15, 3:01 PM
#6

Jaha, det visste jag inte. Ska läsa lite om telefonen =)

Annons:
kissidor
8/29/15, 3:08 PM
#7

gör så 🙂. jag törs inte berätta för dottern om den för då blir hon nog lite väl hagalen men kanske om den sjunker i pris till jul…

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: