Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 2668 ggr
[SonjaG]
2015-09-19 20:19

Tiden gick ut!

Jag har en riktigt gammal mobil som reserv. Det fanns pengar kvar på kontantkortet till juni 2015. Jag glömde bort detta och nu kommer jag inte in. Köpte ett nytt kontantkort för att ladda men det går inte. Vad ska jag göra nu?

Det är Comviq och mobilen är en Nokia.

Annons:
Razzora
2015-09-20 12:25
#1

Nu är jag inte helt 100 på comviq regler och kunde inte heller hitta något snabbt på deras sida. Men ett kort avaktiveras har jag fått för mig efter 1 år. Men man ska nog alltid ha kvar pengarna på kortet. Har du försökt att ringa eller kontakta comviq på något sätt?

Vad menar du med att det inte går att ladda? Är det hemsidan ( comviq) du har problem med eller kommer du inte in på telefonen?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[SonjaG]
2015-09-20 13:44
#2

Det fanns lite pengar kvar på kortet. Det är när jag har skrivit in laddningskoden som det inte händer ngt. 

Jag har sökt på hemsidan men hittar inget om detta ämne. Jag har inte ringt till dem. 

Jag försökte ringa till mobilen från en annan telefon, svaret var att det inte finns någon abonnent där.

Razzora
2015-09-20 14:13
#3

Det låter som om kortet du har har blivit avaktiverat. Jag skulle rekommendera att du försöker att ta kontakt med Comviq om detta problemet.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: