Annons:
Etikettövrigt
Läst 1662 ggr
tlover
2015-10-10 18:22

Skaffa smart enhet till företag?

Jag behöver en smart mobiltelefon till mitt företag. Jag har aldrig förut haft en smartphone/android så jag ber lite om råd här.

Det jag kommer att använda den till är såklart att ringa/sms:a, surfa och dessutom använda appar för företagare tex kortbetalning.

Någon som har tips på smart enhet eller vad jag ska kolla efter. Om mobilen är inne eller inte spelar ingen roll. Fjolårets modeller brukar vad jag förstår ofta vara prisvärda.

l'm back

Annons:
Razzora
2015-10-10 19:21
#1

De flesta telefonerna som finns ute på marknaden klarar av det du eftersöker i en mobil. Men frågan är om du har någon sorts budget som kanske sätter vissa gränser.  Har du testat någon smartphone innan? Annars kanske det kunde vara bra om du kan låna en smartphone från någon (gärna någon som har både android och iphone, finns det någon du kan låna en windows phone från också så har du ytterligare ett alternativ) så att du själv kan känna efter vad du själv känner är mer rätt för dig.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2015-10-12 06:03
#2

liksom razzora vill jag också veta din budget för köpet för att kunna råda :). samt att det vore väldigt bra om du kan namnge vilka tjänsters appar du planerar att använda så man kan kolla upp att de finns och är väl fungerande för resp OS. och så vill jag gärna även veta hur du ser på storleken - vill du prompt kunna ha den i en så liten ficka som möjligt eller är det mer lockande med en rejälare skärm som är lättare att läsa på och jobba med?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: