Annons:
Etikettrykten
Läst 2347 ggr
carronella
10/12/15, 5:42 PM

Trasig skärm (göm?)

Hej! 

Hur skulle ni göra om du har din mammas gamla mobil som inte mer ska användas utav henne och du tappar den i marken. Men din nya mobil kommer inom 1-30 dagar. 

Skulle du/ni gömma de för era föräldrar/partner eller skulle ni berätta det?

Annons:
kissidor
10/12/15, 10:49 PM
#1

folk tappar ju telefoner och spräcker skärmar på löpande band tycker jag, det är så lätt hänt även om man försöker vara försiktig och det BORDE inte vara nåt man var tvungen att försöka dölja. men jag vet ju inte hur DINA föräldrar resonerar med sånt, om de typ blir arga och tycker du är vårdslös och oansvarig eller nåt. (om det nu är dig själv och dina föräldrar du pratar om - eller om det bara är ett hypotetiskt exempel :)) jag har i alla fall inte skällt på min dotter när hon har spräckt en skärm, för jag har spräckt minst lika många själv. fast allra först i början när hon hade sin första smartphone tyckte vi hon både tappade och kanske framförallt tappade BORT den (tillfälligt) lite väl ofta, då skällde vi nog lite. men numera vet jag att hon är åtminstone så försiktig och rädd om den som vi är om våra, och går det då ändå på tok ibland är det ingen mening med att bråka tycker jag - speciellt som vi som sagt själva har sönder våra telefoner ibland eller glömmer bort var vi la dem.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: