Annons:
Etikettövrigt
Läst 951 ggr
Teddymarsvinet
2015-10-12 20:21

Kopiera bilder. SNABBT!

Hej! Min laddare har bränt sönder laddningsuttaget i min HTC one och jag vill spara mina bilder på något sätt innan den dör, den har 24% kvar och kan ej säkerhetskopiera dom på dropbox för batterinivån är för låg står det.. Hur för jag över runt 1000 bilder så snabbt som möjligt? Vill inte lämna in den på lagning då den är rätt seg och de känns lite onödigt.

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Annons:
kissidor
2015-10-12 22:36
#1

går det med nfc till en annan telefon? 24% är ju inte SÅ lågt att den borde vägra ladda upp bilder kan man tycka, det borde vara nån inställning som går att ändra i såfall. men har du många bilder kan det ju hända att batteriet tar slut medans. (tycker i och för sig inte att en htc one m7 borde vara så seg att den inte är värd att rädda, vet många som säger att deras fortfarande flyter som smör. en fabriksåterställning skulle förmodligen göra susen på din om det bara var det saken gällde.) slutligen, du kanske skulle fundera på stänga av telefonen och kolla upp möjligheterna att kopiera dina bilder i lugn och ro innan du slår på den igen?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2015-10-12 23:51
#2

Om du har tillgång till en dator med Bluetooth så kan du skicka över bilderna på det sättet. Visserligen kommer det att dränera batteriet på din telefon ganska snabbt det med. Men om du stänger av allt annat, tex nätverk och synkroniseringar och sådant så kanske du kan rädda en del utav batteriet.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: