Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1435 ggr
Scorpio97
2015-10-25 17:05

Hemsidor med skal för samsung samt sony

Någon som vet någon bra och säker sida som har mobilskal för Samsung Galaxy S5 samt Sony Xperia Z5? Jag vill ha skal till min Samsung, alltså inte fodral/dom plånboksliknande skalen. Vet inte vad syrran (Sonyn) vill ha. 
Gärna inte bara svarta/vita, utan lite mer roliga färger/mönster


//Jessie

Annons:
kissidor
2015-10-25 17:38
#1

det finns nog massor 🙂, men fyndiq.se för att nämna en

Värd på Mobiltelefoner och Android

Scorpio97
2015-10-25 17:46
#2

Tack, ska kolla där!


//Jessie

kissidor
2015-10-26 04:49
#3

Fördelen med dem är att de samlar sortimentet från flera butiker, därför har man bättre chans att hitta det man söker där - men annars är det bara att googla på "skal till galaxy s5" så får du upp huuuur mycket som helst :). Xperia z5 kan vara knepigare då den är så ny, men fyndiq eller mytrendyphone brukar vara bästa chansen iaf.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Tuulikki]
2015-10-30 16:35
#4

fyndiq!

enda jag ogillar med fyndiq är att frakten är dyr :/ 50kr frakt oavsett om du köper en grej för 3kr eller 300kr

Scorpio97
2015-10-30 16:39
#5

Japp, det blev fyra skal från fyndiq och två skal samt ett fodral åt syrran. Syrrans fodral var dock inte så bra, för den döljer volymknapparna :/ Så hon skulle försöka reklamera den. Jag har inte sett mina skal än, eftersom syrran beställde dom hem till sig och hon inte kommer hit förrän tisdag. Men jag hoppas dom är som dom ska. 

Men dom hade stort utbud i alla fall, och väldigt billigt. Mina fyra skal gick på runt 180 kronor tillsammans.


//Jessie

[Tuulikki]
2015-10-30 16:49
#6

Kul! Hoppas du blir nöjd :) 

Jaa nån gång fick jag en sele hemskickad som skulle vara perfekt till min hund enligt måtten men icke, totalt fel :P Så det är inte alltid det blir helt bra. Men oftast! Har köpt mycket där och är nöjd :) Finns ju hur mycket som helst

Annons:
kissidor
2015-10-31 06:34
#7

Jag har fått en defekt vara en gång, och en annan gång var det en försändelse som inte kom fram. Båda gångerna fick jag snabb hjälp av fyndiqs kundtjänst :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: