Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2418 ggr
Razzora
11/27/15, 9:57 AM

Black Friday!

Nu är det dax för black friday igen. Så ni som vill köpa något trevligt till julen eller kanske något fint till er själva så får ni verkligen passa på nu.

Lägger ut några länkar till olika butikers sidor så att ni kan kolla på det.
Har jag missat några så lägg upp en länk så kan jag uppdatera listan 🙂

Media Markt
Elgiganten
Webhallen
Spelbutiken
Siba
NetOnNet
ElectroWorld
Komplett
Dustin Home
ICA
CDON

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
11/27/15, 10:11 AM
#1

fyller även härinne till att börja med på med:

http://www.electroworld.se/cms/black_friday/black-friday

https://www.komplett.se/campaign/black-friday-2015/11273

electroworld kan vara värt att kolla in för sånt som är så nytt att det inte kan väntas ha nån större prissänkning, för de har minst10% på allt. tex nexus 6p om man sneglar på en sån, den har ju bara varit ute några dagar öht, så det är klart att det inte kommer nån superrea på den - men 10% ger ju ändå några hundringar att göra nåt roligare för om man ändå tänkt köpa den så snart som möjligtGlad. eller för den som dras till den mörka sidan 😃, 10% på alla iPhones och iPads, även de nyaste - bättre rabatt än så kan man inte hoppas få på årets modeller 🙂. (jag slog faktiskt själv till på en iPad pro 😊)

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
11/27/15, 10:21 AM
#2

fyller på lite till 🙂

https://www.dustinhome.se/activity/2049516#intcmp=Black-Friday-Startpage-151119

http://www.icahemma.se/erbjudanden/black-friday-c-2589-1.aspx

ica är ju lite av en dark horse där som man kanske inte tänker på i de här sammanhangen, men de kan ju faktiskt ofta ha nåt riktigt bra pris på tex telefoner i den lite plånboksvänligare klassen

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
11/27/15, 10:35 AM
#3

Tack Kissidor! Jag har varit vaken halva natten så många av dom hade jag bara helt enkelt glömt bort :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
11/27/15, 10:40 AM
#4

om du har varit vaken halva natten kanske du försökte gå in och kolla på några av dom här sidorna då också 🙂? det gick väl inte så bra isf va 😃? servrarna var ju bara totalt överbelastade, jag är normalt sett inte vaken själv vid den tiden, men var på kalas igår och på hemvägen tänkte jag att jag skulle kolla lite i mobilen, men det hade man inte ett dugg för 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
11/27/15, 4:39 PM
#5

Nä, här inne var jag nog inte mer än att jag såg att sidan inte "mådde" så bra. Kollade väl mest inför black friday vad jag skulle kunna tänka mig köpa 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
11/27/15, 5:34 PM
#6

Gahhh, hur kunde jag glömma CDON?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
11/27/15, 6:14 PM
#7

Oj, missade att du hade missat den :D. Ja cdon:s rea bör sannerligen inte missas - synnerligen bra pris på s6: orna, för att inte TALA om LG g3 och g flex 2 :O! Är nästan så det kliar i fingrarna att klicka hem en g flex 2 helt utan sakliga skäl, bara för att priset är så bisarrt lågt och att den är en sån nördtelefon :D. Fastnade du för nåt razzora :)?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
11/27/15, 6:59 PM
#8

Oja, jag har en massa spel som ska införskaffas, en gaming headset, sambon ville ha något SDXC kort till sin LG G3.
Jag funderade också lääääänge på att införskaffa en LG G Flex. Gisses säger jag bara. Jag bara avgudade den telefonen när den kom ut. 🤤

Sedan fick det bli lite saker från Webhallen också 😊
Var bara tvungen att köpa mig en PS4 White när den fanns tillgänglig för 2990 kr 😮
Sedan är ju dagen inte slut ännu. Så något mer kan ju slinka ner i kundvagnen 😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: