Annons:
Etikettövrigt
Läst 666 ggr
[[Mellebelle]]
11/30/15, 10:02 AM

Samsung s6

Någon som har denna mobil? är den värd att köpa? 

funderar på att köpa hem en från halebop

Annons:
[[Mellebelle]]
11/30/15, 10:20 AM
#1

och är edge bättre?

[VSK]
11/30/15, 11:38 PM
#2

Jag har S6 flat. Den har ljusstarkare skärm än Edge, men Edge har något större batterikapacitet. Jag tvekade inte en sekund på att välja flat, trots att Edge är sjukt snygg.

Om den är värd att köpa beror ju på vad du vill betala för en telefon i det övre segmentet. Hade inte Sony Z5 haft problem med överhettade processorer vid tyngre arbete så hade jag valt den idag.

kissidor
12/1/15, 5:41 AM
#3

Visst är den värd att köpa, den är riktigt bra. Skärmen är outstanding och kameran utmärkt och dessutom snabb - och det berömda samsunglagget ett minne blott. Vid det här laget kan man ju få tag i den till riktigt hyfsade priser också, men jag vet inte vad halebop tar.

edge är INTE  bättre, däremot är det omöjligt att hitta ett vettigt skärmskydd till den. Jag skulle råda dig att välja den vanliga, och jag har själv en edge (har den större, edge+, och den finns BARA med edge så jag hade inget val tyvärr). Fast SNYGG är den ju edgen, ojojoj 😍

Värd på Mobiltelefoner och Android

[[Mellebelle]]
12/1/15, 9:11 AM
#4

jag valde en samsung s6 😃 förhoppningsvis blir jag nöjd! 

Jag som är otrooligt klumpig och tar sönder 4-7 mobiler per år på något konstigt sätt måste hitta en super skal som verkligen skyddar denna mobil.. har även fixat försäkring för det lär behövas. Tips på några super skal? :D

[VSK]
12/1/15, 9:14 AM
#5

4-7 mobiler per år 😮

Hade du sagt det tidigare så hade jag rekommenderat en CAT ☝️

[[Mellebelle]]
12/1/15, 9:55 AM
#6

haha japp.. typ :( de bara stängs av eller så tappar jag dom på golv, i toan osv. Det är tragiskt! fast jag har alltid köpt b-kvalla mobiler från loppis och fått av pojkvännen m.m 

En CAT skulle jag haft ja ;) sambon har en men jag tycker inte den uppfyller mina krav. jag är väldigt kräsen tråkigt nog då det gäller mobiler… men som sagt måste verkligen börja tänka på vad jag gör med mina mobiler och nu när jag skaffar en så pass dyr så måste jag verkligen vara försiktig och skydda den så gott det går.

Annons:
[VSK]
12/1/15, 10:01 AM
#7

#6

Tror nog att CAT uppfyller dina krav när det gäller stryktålighet allt 😃

[[Mellebelle]]
12/1/15, 10:41 AM
#8

Haha Ja! det är väl de då 😂

[VSK]
12/1/15, 10:42 AM
#9

🙂

Upp till toppen
Annons: