Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 2223 ggr
vendelay
1/7/16, 10:42 PM

Hallon

Sökte lite men hittade inte riktigt de svar jag ville ha.

Är det någon som använder hallon?
Är ni nöjda/missnöjda?
Vad betalar ni och vad ingår?

Funderar på att byta till mobilabonnemang liten som just nu kostar 49:-/månaden. Nu betalar jag ca 100-120:-/månaden så vill gärna sänka den kostnaden. Hoppas någon har erfarenhet av hallon!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
kissidor
1/8/16, 12:12 AM
#1

inte jag tyvärr, men här: http://www.swedroid.se/forum/forums/mobiloperatoerer-och-naetverk.58/ finns det en massa diskussionstrådar om olika operatörer och bla förstås om hallon, det kanske kan ge ett hum om vad folk allmänt tycker om dem. kan dock imte påminna mig att jag sett nåt annat klagomål än att kundtjänsten kan vara sega, men det klagomålet gäller väl alla operatörer 🙂. det viktigaste är väl i alla fall att du har kollat så att du har bra täckning med dem där du kommer att använda telefonen mest.

Värd på Mobiltelefoner och Android

vendelay
1/8/16, 4:57 PM
#2

#1 Tack så mycket! Fick höra idag att de har hemskt dålig täckning i Stockholm, får kolla upp det. Och tycker faktiskt att Tele2, som jag har nu, har en otroligt bra kundservice. Har aldrig suttit mer än högst fem minuter i kö hos dem och de är alltid trevliga och hjälper på bästa sätt 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

MalSv
1/10/16, 3:24 PM
#3

Har haft Hallon ett par månader. Fungerar utmärkt. Har haft Tre tidigare och märkte ingen skillnad.

kissidor
1/10/16, 3:46 PM
#4

Hallon går väl på 3:s nät så det borde ju inte vara nån skillnad 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

vendelay
1/10/16, 6:18 PM
#5

#3 & #4, bor någon av er i Sthlm? Hur anser ni att täckningen är?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

kissidor
1/10/16, 6:42 PM
#6

jag har alltså varken hallon eller tre i min telefon, så det enda jag kan uttala mig om av egen erfarenhet är att vi har bättre täckning på vårt mobila bredband från 3 än man får från någon annan operatör där vi bor mellan stockholm och uppsala. men det där med täckning kan ju vara så väldigt lokalt. 

men av vad man har hört så ska väl 3:s nät nuförtiden funka väldigt bra i sthlm, och det som man bör tänka på är att om man vistas mycket i norrland så är 3 (och därmed då också hallon) inget bra val. men man brukar ju få två veckor på sig att testa och ångra sig om det inte funkar bra, utan att veta så förmodar jag att det gäller för hallon också?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
vendelay
1/11/16, 2:31 AM
#7

#6 Ska kolla upp det. Tusen tack för all info! 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: