Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1300 ggr
[Lizzier_83]
2016-01-15 11:17

Griffin till xperia z1, omöjligt?

Kortfattat: Jag ska skaffa ny mobil, min mamma ska få överta den jag har nu eftersom den är bättre än hennes och min åttaåring ska få hennes då det blir hans första mobil och han inte kommer göra så mycket med den. Problemet är bara att det är en xperia Z1, alltså en rätt gammal tele och han har som smör i händerna och tappar allt han håller i. Tror ni det över huvud taget är möjligt att få tag i ett stötsäkert fodral, typ griffin, till den eller är det slöseri med tid att ens leta. Kan det kanske finnas nån modernare lur med samma mått så man kan köpa fodral till den som även kan passa Z1? Vad tror ni?

Annons:
kissidor
2016-01-15 16:43
#1

det tror jag absolut du kan få tag i - nu vet inte jag om just märket (eller modellen, eller vad det är) griffin finns, men andra stötsäkra skal finns garanterat till z1 - gammal är den inte (kom hösten 2013 har jag för mig?) och det är många som fortfarande har en. 

du kan ju kolla i första hand på fyndiq och mytrendyphone, de har väl störst sortiment - kanske cdon också. hittar du inget där kan du ju kolla amazon uk och ebay uk. ett sånt här tex kanske: http://www.ebay.co.uk/itm/SHOCK-PROOF-CASE-COVER-FOR-Sony-Xperia-Z1-Z-Ultra-Z-Z2-SCREEN-PROTECTOR-/121248924363

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: