Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2378 ggr
Mathilda-reborn
2016-01-16 21:38

Reklampryl från 3 - vad är det för något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! Fick en reklampryl från 3 häromdagen när de försökte övertala mig att teckna abonnemang hos dem. Har dock ingen aning om vad det här grejen är till för. Frågat flera familjemedlemmar i varierande åldrar (10+) och ingen av dem har ens någon ide… Någon här som vet vad den är till för? Baksidan är klister så det går att fästa den på någonting. I övrigt ser den ut som på bilderna. Vet någon här vad den är till för?

Annons:
Torparmor
2016-01-16 21:40
#1

sätta på mobilen och placera parkeringsbiljett t ex i


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Vixxen
2016-01-16 21:41
#2

Är den mjuk? Tänkte skohorn? 🤔

Tjeja
2016-01-16 21:56
#3

Hur stor är den? lagom för ett kreditkort eller större? 🤔

Du skulle frågat dem du fick prylen av! ha ha nu är man ju nyfiken ju. Jag vill också veta!

Är det meningen att man ska kunna ta bort den där uppböjda grejen?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mathilda-reborn
2016-01-16 22:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Här är den tillsammans med ett vanligt kort. Går alltså att sätta kortet i grejen. Absolut att man skulle ha frågat, var lite stressad när jag skulle hem så kollade inte på den så noga förrän jag kom hem…

Mathilda-reborn
2016-01-16 22:36
#5

#3 Nej, det tror jag inte. Det är som typ en sån där reflex som man kan sätta runt armen, i känsla när man rör på/böjer den. #2 Ja, själva grejen är mjuk (typ mjuk plast) men den där grejen man böjer har någon form av metall i sig. #1 Vad är metall-grejen till för då?

Tjeja
2016-01-16 23:36
#6

kan det vara meningen att man ska sätta ett kort där och ha som ett armband eller något sådant kanske? Vad nu vitsen med det skulle vara…? 🤔

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Mathilda-reborn
2016-01-16 23:58
#7

Vi har eventuellt kommit på vad det kan vara - ska testa bästa gång vi ska handla. Om man klistrar den bak på mobilen så kan man fästa den i kundvagnen (med hjälp av den där halvcirkeln i metall) betalkortet kan man lägga i det här fodralet. Jag skulle ju aldrig ha min telefon på ett så osäkert sätt när jag handlar, men har man handlingslistan i telefonen så kan det ju kanske vara praktiskt - även om det känns väldigt osäkert (lätt för andra att stjäla telefonen etc…).

Upp till toppen
Annons: