Annons:
Etikettövrigt
Läst 1217 ggr
[Jens]
2016-02-01 20:53

Windows Phone på väg att dö?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Microsoft sålde endast 4,5 miljoner Windows Phone senaste kvartalet, en nedgång med 57 procent från samma period året innan.

Toppmodellerna Windows 950 och 950 XL finns nu på marknaden och kan kanske bli räddningen, eller ?

Annons:
taylor__lambert
2016-02-01 21:08
#1

Den kanske skulle säljas bättre om apparna vart bättre? Eller om man kunde ladda ned appar som just nu inte finns alls? Det är vad jag är missnöjd med att jag inte kan ha alla appar som jag kan med min iPad. Hade jag vetat det hade jag aldrig köpt den. Men den funkar ju iaf att ringa och messa med så den funkar för tillfället.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

kissidor
2016-02-01 21:14
#2

det dröjde nog lite väl länge innan de nya modellerna kom ut, man är ju inte förvånad att försäljningen hann dyka under den tiden. sen om den repar sig - ingen aning. jag vet ju att många tilltalats av konceptet att telefonen om den dockas blir en "riktig" om än klen windows-dator- men jag vet inte hur många som i praktiken skaffar sig grejerna för att göra det. 

mobila enheter med windows är inte min grej iaf, så mycket vet jag - men visst har de sina goda sidor, och konkurrens är ju alltid bra 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2016-02-02 05:39
#3

På jobbet så ska två personer utvärdera den nya 950 XL med 'dockan' och köra skärmar m.m. för att se om det kommer fungera bra. Jag fick erbjudandet själv men avböjde för jag 'hatar' min jobbmobil som är en windows 640.  =)

Fillixa
2016-02-02 15:08
#4

Efter att ha hört Satya Nadella vid lanseringen av Windows 10 i höstas så är jag inte orolig att Windows Mobile läggs ner!Glad Windows Mobile kommer att vara en viktig del i Windows 10 arkitekturen! De nya apparna som kommer nu är universala och kan köras på alla Windows 10 enheter!

Nya fina entusiast mobiler har äntligen släppts för oss som gjort ett aktivt val och inte gillar iPhone och Android!👍

Kör du Windows 10 på din dator, då är Windows Mobile det optimala valet av mobiltelefon!👍

Upp till toppen
Annons: