Annons:
Etikettövrigt
Läst 1758 ggr
[Lizzier_83]
2016-02-07 14:49

Bästa mobilen för under 1000 lappen?

Pojkens gamla iPhone har blivit stulen och nu letar jag smått efter en ny tele till honom. Då han egentligen bara använder den till att ringa så behöver den inte vara alltför avancerad men några önskemål finns såklart ändå. * Smartphone * Hyfsad batteritid * Gärna ha minst 1 GB internminne så det får plats några spel. * Kameran får man ju räkna bort i den prisklassen men ändå gärna så man kan se vad bilderna föreställer. * Inte alltför seg Någon som har några tips?

Annons:
kissidor
2016-02-07 16:43
#1

jadu, den är svår - nåt som underlättar är visserligen att han nästan bara ringer med den, för ju mindre han laddar ner desto mindre utsatt för seghet blir den ju.

men jag tror det bästa jag kan komma på är en moto e2 som just nu finns som fyndvara hos netonnet för 990 kr, kostar som helt ny i obruten förpackning ett par hundringar till: https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/telefon-och-gps/mobiltelefon/motorola-x-moto-e-styx-8gb-black-fyndvara/X217853.4816/

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Lizzier_83]
2016-02-07 18:48
#2

Attans :) vi var desperata så vi åkte och köpte innan jag hann se svaret. Det blev en huawei Y5, den lät rätt bra när man läste om den, hoppas den är det i praktiken också. Tack ändå för tipset kissidor, ska spara det för det lär komma fler tillfällen.

kissidor
2016-02-07 19:21
#3

Jo men huawei brukar ge väldigt bra värde för pengarna, så det var säkert ett bra val 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Ellrose
2016-02-16 20:56
#4

#2 min mamma har den mobilen och är jättenöjd. så det var ett bra köp. hon köpte sin hos elgiganten/the phone house.🙂

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Upp till toppen
Annons: