Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1937 ggr
Ellrose
2/16/16, 8:10 PM

Sony Xperia Z5 Premium

Hej jag har precis köpt ny mobil.  Jag vill ha ett skärmskydd till den vad ska man ha glas eller plastfilm typ Copter??? det är en sony xperia z5 premium

Samt vart kan man köpa billiga skal till den mobilen och finns det någon sidan där man kan designa sitt eget skal?????

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
kissidor
2/16/16, 9:32 PM
#1

lätt härdat glas skulle jag säga iaf - copterskydden har en så obehaglig nästan klibbig känsla för fingertopparna tycker jag 🤮.

störst utbud på skal hittar du nog på fyndiq och i andra hand kanske mytrendyphone - även cdon brukar ha rätt mycket nuförtiden förresten. designa sitt eget har jag inget på rak arm, men bara googla på det så ska du se att du hittar 🙂

och grattis till din nya fina telefon förresten 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Ellrose
2/16/16, 10:17 PM
#2

#1 ok. jag tänkte på härdat glas för det har min syster på sin Iphone och jag tyckte det var bra. så jag kommer nog köra på det.

sen ska jag kolla på fyndiq.

och tack ska bli spännande att hämta den imorgon då jag har beställt från tele2 så den kommer imorgon. 😃

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Ellrose
2/17/16, 7:26 PM
#3

jag hittar inte något ställ där man kan designa sitt eget skal till min mobil😕hade ju velat gjort det. är det någon som vet någon sida som dom ggör det med min mobil?

( Ellrose Hamsteruppfödning)

kissidor
2/17/16, 9:28 PM
#4

ah ok, den kanske är dels för ny - och kanske lite för ovanlig också, det är nog inte hur många som helst som har z5 premium.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Ellrose
2/18/16, 8:50 AM
#5

#4 ja det är kanske så. Jag får vänta ett tag så kanske det kommer.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Upp till toppen
Annons: