Annons:
Etikettövrigt
Läst 1369 ggr
Ellrose
2/28/16, 1:21 PM

ram minne

hej. jag har en fråga om hur man ser hur mycket ram minne man har eller är det någon här som vet hur mycket en Sony Xperia z5 premium har

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
jevc
2/28/16, 1:50 PM
#1

En Sony Xperia z5 premium har 3gb RAM 🙂

A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare

Zepp
2/28/16, 1:50 PM
#2

Hämta hem Speccy så kan du utläsa detta!

https://www.piriform.com/speccy/download

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Zepp
2/28/16, 1:52 PM
#3

#1

3Gb bör räcka för allmänna inte allt för krävande behov!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Ellrose
2/28/16, 1:53 PM
#4

#1 ok. kan man göra så det är mer?🙂

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Zepp
2/28/16, 1:56 PM
#5

Jisses.. jag trodde jag var på Dator i Focus!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Zepp
2/28/16, 2:01 PM
#6

För övrigt.. sagt det tidigare.. Mobiltelefoner sprider mest strålning, oro och ångest.. släng i närmaste papperskorg!

Fast.. det föll lixom inte väl ut förra gången jag skrev det heller på den här sidan!

För övrigt så har de bra mobiler på Clas Olsson de kostar inte mer än 300 sek.. man kan ringa med dem men bäst är att de kan användas som ficklampa!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Ellrose
2/28/16, 2:06 PM
#7

ok. vet någon en bra app med musik som är bra och som inte tar så mycket internet och pengar. det är ok med typ radio.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Zepp
2/28/16, 2:08 PM
#8

Spotify?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

jevc
2/28/16, 3:04 PM
#9

#7 Soundcloud kanske

A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare

Ellrose
2/28/16, 3:39 PM
#10

Har hört att spotify tar mycket internet.-

( Ellrose Hamsteruppfödning)

kissidor
2/28/16, 5:23 PM
#11

haha, jag tänkte väl att det var nån större missuppfattning på gång när zepp drog igång om speccy mm 😃. men nog om det, ja z5 premium har 3GB RAM, och det räcker väldigt bra till allt utom möljigen en samsung 🙂. det är väldigt få telefoner tillverkade för den europeiska marknaden än så länge som har mer än 3GB RAM. samsung senaste värstingar tillhör det lilla fåtalet och det är ju bra eftersom de behöver det bättre än andra. men säg varför undrade du 🙂?

jo spotify drar ju en del data - men hur mycket data musiken drar beror ju på vilken kvalitet man streamar den i, så ju bättre ljud man vill ha desto mer data får man ju tåla att det drar. men du kan ju ladda ner i offlineläge med spotify om du har premium, och de spellistorna kan ligga på sd-kortet så kan du ladda ner när du är wifi-ansluten och behöver inte förbruka så mycket data när du inte är det. annars om man råkar ha 3 som operatör så får man ju streama musik gratis utöver potten, inte så illa faktiskt 🙂

men annars ska ju z5:orna vad jag förstår ha FM-radio, så den kanske du kan lyssna på åtminstone ibland för att spara data?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Zepp
2/28/16, 5:32 PM
#12

Mm.. fel site.. men jag bjuder på det!☺️

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

kissidor
2/28/16, 5:47 PM
#13

tja det kan väl hända även den bäste antar jag 🙂. lite av en tankeställare att mobiler numera är så lika datorer i specs att man kan missta sig på vilket som avses 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: