Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 2725 ggr
sali
2016-03-19 17:40

Kan inte svara Z3

Hej. Jag har en sony xperia z3 och nu har det börjat bli irriterande och händer titt som tätt. Det ringer och ibland kommer det upp en ruta uppe på skärmen så jag trycker svara då går den upp i helskärmsläge med kontakten men det fortsätter ringa och rutan är kvar inget hånder när jag trycker utom att det syns att jag trycker kan inte svara eller lägga på. Ibland är det samma problem när det ringer i helskärmsläge men när jag drar åt vänster så blir det bara en hel kontaktbild och det fortsätter ringa. Jag har återställt telefonen men problemet kvarstår och den är uppdaterad sedan länge det här är nytt sedan i onsdags. Någon som kan hjälpa mig? Kan garantera att den inte kommer strula om jag skickar in den på lagning har alltid turen att mina telefoner sköter sig exemplariskt på felsökning men inte med mig :(

Annons:
Razzora
2016-04-05 23:34
#1

Vet du om du har gjort något speciellt det vill säga laddat ner någon app eller ändrat på någon inställning sedan onsdags? Händer detta bara när en viss person ringer eller händer det alltid?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: