Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1828 ggr
Sindri
2016-03-29 17:57

Återställa mobiltelefonen Xperia Ray

Såhär kan jag inte ha det. Mina vänner kan inte kinesiska, så jag måste återställa telefonen. Har kopierat över alla bilder, men hur är det nu jag kollar att telefonboken ligger på simkortet?

Vet att jag gjorde det på min gamla innan jag bytte telefon, men hittar inte nu?

Annons:
kissidor
2016-03-29 20:39
#1

du har inte funderat på att skaffa nya vänner istället, det kanske vore enklare 😃?

jadu sindri, jag har tyvärr inget minne alls av hur detta syntes i android 2.3 (eller vad du har i din telefon), men om vi hoppas att det är någorlunda likt så borde du isf kunna välja i inställningarna i kontakter vilka kontakter du vill visa, och förhoppningsvis ska du då kunna välja att bara visa sim-kortets kontakter. du har inte tillgång till en annan telefon som tar sim-kort i samma storlek?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Sindri
2016-03-29 23:49
#2

Jo, jag kan stoppa in det i min spanska mobil (=min förra), men då ser jag ju de kontakter jag har på simkortet, men kommer kanske inte ihåg vilka jag inte ser.

Men från den gamla mobilen (Nokia - du vill inte veta hur gammal 😃) kunde jag ju ställa in att kopiera alla kontakter till simkortet. Varför hittar jag inte det nu?

kissidor
2016-03-30 07:04
#3

jag vet inte, det borde finnas under inställningarna i kontaktappen - exportera heter det i den telefon jag använder nu och sen kan man välja att det ska till exempel från telefonen till sim-kortet. har för mig att det varit ungefär likadant i alla telefoner jag haft 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: