Annons:
Etikettövrigt
Läst 824 ggr
Honestyisdead
2016-05-23 00:10

Kopiera länkar SGS5

Med andra telefoner jag haft har jag kunnat markera adressen till sidor genom att markera den och kopiera. Sedan har jag klistrat in länken i trådar och det har fungerat.

Med den här telefonen blir det inte länkar utan ser ut så här

this HTML class. Value is http://mobiltelefone

Vet någon hur det kommer sig? Är bara på iFokus jag inte kan klistra in länkar.

Annons:
kissidor
2016-05-23 05:55
#1

testade nyss att göra det från min mobil och det blev som det skulle. jag var då inne i vanliga versionen (alltså inte mobilversionen) och dessutom i desktopläge - vilken version använder du hera?

man kan absolut också fundera på om det kan göra skillnad vilken webbläsare du använder, jag använde nu firefox. testa lite med andra webbläsare samt med vilken version av iFokus du går in på tycker jag och se om det gör nån skillnad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Honestyisdead
2016-05-23 06:25
#2

Jag använder skrivbordsversionen. Och använder ikonen för internet. 🤔

kissidor
2016-05-23 12:35
#3

du har alltså också kryssat i rutan för skrivbordsläge? 

chrome borde väl också finnas förinstallerat i din telefon? testa och se hur det går med den. inte för att det gör mig klokare om vad som är felet isf 😃, men om du ska fråga på support vill de väl säkert veta sånt som om man testat med andra webbläsare 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Honestyisdead
2016-05-23 13:47
#4

Ja eftersom jag använder skrivbordsversionen så är den ikryssad ;)

Har raderat Chrome och så får det vara. Ville bara kolla om någon här visste vad det berodde på. :)

kissidor
2016-05-23 14:02
#5

ah ok, ville bara dubbelkolla så du inte trodde jag bara menade "inte mobilversionen" - blivit missförstånd kring det många gånger 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: