Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1771 ggr
[Lizzier_83]
2016-07-13 10:55

Flikar i safari??

Nu har jag äntligen efter lång lång väntan köpt min IPhone SE och är jättenöjd. Nu ska den bara anpassas som jag vill ha den också, en del kommer man ihåg och en del inte. På min iPad har jag lyckats ordna så att flikarna när man surfar i safari ligger bredvid varandra, alltså så att jag nu när jag tex är inne på iFokus ändå kan se de fyra andra flikarnas rubriker och enkelt växla mellan dem. Dock har jag glömt hur jag fixade det så jag kan inte få till samma i iPhonen. På den syns bara just den sidan man håller på med och vill man växla måste man trycka på knappen för flikar och där växla mellan dem. Hoppas ni förstår, annars kan jag nog ordna bilder på skillnaden.

Annons:
kissidor
2016-07-13 13:40
#1

Hmm, nu har inte jag nån iPhone, men på mina ipads har jag aldrig gjort nåt särskilt för att det ska visas som flikar, det bara gör det. Jag har förresten likadant i mina androidenheter, i plattorna visas det som flikar men i telefonerna måste man trycka på knappen för att få fram det. Är du helt säker på att det SKA gå att visa det som flikar i telefonen också lizzier? Du tror inte att det helt enkelt är den skillnaden för att telefonen är mindre och kanske dessutom oftare används i porträttläge i webbläsaren,  så att det skulle bli lite väl trångt att visa flikar?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Lizzier_83]
2016-07-13 14:32
#2

Jo så kan det ju vara när man tänker på det, bara förutsatte att det skulle gå men det kanske det inte gör. Isåfall är det inte hela världen, lite bökigt men fullt överkomligt :)

[Jens]
2016-07-21 23:30
#3

Det visas inga flikar i iPhone utan det öppnas som egna sidor.

Upp till toppen
Annons: