Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1966 ggr
[Lizzier_83]
2/7/17, 12:50 PM

Skyddsskal till Lenovo??

Sambon har länge funderat på en ny lur och har fastnat lite för Lenovo k6 note, problemet är att han har som smör i händerna och behöver ett rejält skal till den. Vet ni om det är möjligt att få tag på ett rejält skyddsskal till den modellen?

Annons:
kissidor
2/7/17, 8:07 PM
#1

ja har man inte fastnat för antingen samsung eller iPhone är det inte alltid så lätt att hitta bra skal och skärmskydd inom sverige, men just till k6 note fanns det ju några stycken ändå varav vissa såg rätt rejäla ut: 

http://www.mytrendyphone.se/shop/lenovo-k6-note-skal-266566c1.html 

annars är det väl ebay som gäller, och när jag inte vill vänta i en månad på nåt och inte heller råka ut för att paketet fastnar i tullen så brukar jag kolla på ebay.co.uk, och sen kryssar jag i att jag bara vill se varor inom eu. eller om jag hittar det på amazon.de eller amazon.co.uk.

(jag köpte förresten själv en lenovo förra veckan för att ha en reserv- och helgtelefon med dual sim. den jag köpte är ganska lik den din sambo tittar på, lenovo p2 hette denna. sjuuuuukt prisvärd hos siba och netonnet för närvarande! till min fanns det dock inte ett enda vare sig skal eller skärmskydd att uppbåda i hela sverige just nu… så jag fick beställa hem från amazon.de)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: