Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 4183 ggr
[nollsju]
2017-12-10 21:00

Få bort listor på Spotify?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vet om det går att få bort dom här förbannade spellistorna? Jag vill inte ha dom där eftersom jag aldrig lyssnar på dom… det är listor som skapats när mina kompisar lånat min spotify….

Annons:
kissidor
2017-12-10 23:47
#1

Du trycker bara på de tre prickarna till höger om listan och får du upp en meny med en massa alternativ, bla att ta bort spellistan

Värd på Mobiltelefoner och Android

[nollsju]
2017-12-11 12:34
#2

Dom prickarna finns inte. Har även testat hålla ner på listorna men jag får inte upp några alternativ över huvudtaget

kissidor
2017-12-11 12:55
#3

du säger ju att det är spellistor, men det du visar på bilden ligger ju inte under spellistor. samtidigt så har jag iofs tre prickar i den listan du visar också, "nyligen spelade". 

men om du scrollar upp till "spellistor" högre upp, finns de här listorna med där också?

och menar du att de här listorna ligger kvar under "nyligen spelade" trots att det var länge sen de spelades?

det är spotify premium du har eller?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[nollsju]
2017-12-11 13:36
#4

Alltså detta är inte spellistor jag skapat utan dom här "listorna" skapades när musiken i mina kompisars listor tagit slut, för dom har inte haft listorna på repeat, och då skapas dom här radiolistorna för det är liknande musik som dom spelat.
Dom ligger alltså bara där under nyligen spelade, och dom försvinner inte även om det var över en vecka sen.
Ja, jag har premium

kissidor
2017-12-11 16:30
#5

mm, jag scrollade långt ner i min "nyligen spelade" nu, och då hittade jag också ett par såna där "listor" som hette nånting med radio istället för spellista, och de hade inte heller några prickar. gick in och kollade i inställningarna men hittar inte heller nåt sätt att få bort dem. men de verkar inte vara så gamla dock, så de kanske försvinner om ett tag ändå? hur länge har de varit där?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[nollsju]
2017-12-11 21:23
#6

Jag tror dom legat där i 1-2 veckor, får hoppas dom försvinner :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: