Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1252 ggr
Niklas
2018-06-07 20:49

Vill du testa Android-appen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi kommit till den punkten i utveckling av apparna för iFokus och Savvity att det är dags för testning. Eftersom Savvity är mycket mindre, och inte lika känsligt för störningar, gör vi testerna där.

Vill du testa appen för Android-telefoner? Installera den härifrån:

» Savvity – Appar på Google Play

Berätta i kommentarer nedan om du hittar buggar.

I den här versionen kan du:

  • Registrera nya användare och logga in.

  • Läsa och skriva inlägg i öppna sajter och favoritsajter.

  • Läsa och skriva privata meddelanden.

  • Redigera inlägg och kommentarer.

  • Anmäla inlägg.

  • Ge bra-röster.

I kommande versioner ska vi lägga till fler funktioner för värdar och Medarbetare.

Appen för iPhone och iPad är också på gång men processerna för publicering är lite olika så vi återkommer när den är klar för test.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
kissidor
2018-06-07 21:30
#1

hmm, jag brukar sällan komma överens med forum-appar, brukar föredra att köra desktopversionen i webbläsare även i telefonen 🤔. men när ni nu har gjort er omaket att utveckla en androidapp så ska jag åtminstone prova 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Niklas
2018-06-08 05:55
#2

#1: Det uppskattar vi! Kan du sätta fingret på vad det är du tycker bättre om i webbversionen?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kissidor
2018-06-08 11:50
#3

Det är helt enkelt att webbversionen inte har de begränsningarna som mobilversioner/appar har. Jag ser allt och kan göra allt - och då förstår jag inte vad poängen skulle vara med att avstå från det 🙂. Det kunde man vara illa tvungen till för några år sen, när man hade pyttiga skärmar och mobiler som inte orkade ladda de tyngsta sidorna. Det problemet har man ju inte längre 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Niklas
2018-06-08 13:26
#4

Jag förstår. Det jag gillar med appar är snabbheten och stabiliteten och det är ofta viktigare för mig än att ha allt. Jag tycker att det är skönt att inte ha så mycket distraktioner.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kattöga
2018-06-17 20:51
#5

Jag har installerat ifokus-appen för android. Går det inte lika bra att testa den? Eller är det "färdigtestat" redan kanske?

Jag tror att jag kommer att använda min mobiltelefon lite mer nu… 😉

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Niklas
2018-06-18 09:01
#6

#5: Nu är testerna över. Vi har därför lanserat iFokus-appen så att alla kan använda den. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
kissidor
2018-06-18 20:05
#7

ojdå, jag hann aldrig testa… 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

kattöga
2018-06-18 20:09
#8

#6 Tack! 🙂

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Niklas
2018-06-18 22:13
#9

#7: Du kan fortfarande testa. Det är bara det att den är lanserad nu. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: