Annons:
Etikettövrigt
Läst 1285 ggr
strobii
6/21/18, 1:45 AM

kollage-app?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det nån som har tips på en bra app att kunna göra kollage-bilder till instagram? dvs att "ramarna" är i rätt storlek redan från början så att dom passar på instagram (:  vill gärna också att det finns vanliga simpla redigeringsverktyg som att beskära, nått filter, kontrast/ljusstyrka-funktioner osv. 

hade picsart tidigare som jag gillade jättemycket, men efter att jag råkade uppdatera den blev den i princip värdelös -.- 
allra helst skulle jag uppskatta en app utan reklam, men det viktigaste är att det är en användarvänlig app, tex att man kan byta plats på bilderna i kollaget osv, enkelt att spara bilderna, att dela dom m.m

skickar med en bild så förstår ni förhoppningsvis vad för slags app jag är ute efter :)

Annons:
kissidor
6/21/18, 11:34 AM
#1

Oj, sånt där vet jag verkligen ingenting om 😃, men jag kanske kan hjälpa dig ändå 🙂. Mitt förslag är att du avinstallerar picsart om du inte redan har gjort det, och sen laddar du ner den senaste versionen du fortfarrande tyckte var bra härifrån:  https://www.apkmirror.com/?post_type=app_release&searchtype=apk&s=Picsart

Vet du hur du gör när du installerar appar från annan källa än google play? Det är i och för sig ganska självinstruerande, när du laddat ner appen och klickat på hämtningen kommer den att fråga om du vill installera, och när du svarar ja kommer den att säga att du måste ändra i inställningarna för att tillåta det, och så blir du skickad dit. Ändra tillbaks det efteråt, just den här sidan är säker att ladda ner och installera appar ifrån, men det gäller långtifrån alla.

Gå sen också in i Google Play på inställningarna och avaktivera automatiska uppdateringar så du inte får tillbaks versionen du inte gillar på en gång.

PS. Hoppas verkligen det inte är en iPhone du har, för då har jag skrivit allt det här förgäves, tänkte inte på det först 🤪

Värd på Mobiltelefoner och Android

strobii
6/21/18, 12:56 PM
#2

oj tack, det lät avancerat men jag ska göra ett försök nu haha! skulle vara toppen om jag kunde få tillbaks den tidigare versionen. fast nu är ju problemet att jag inte vet vilken version det är :o jag har haft den nedladdad väldigt länge. 
och nej ingen iphone, har android :) 
jag återkommer med resultat haha.

strobii
6/21/18, 1:03 PM
#3

det står att man tillåter appen att få ändra och radera innehåll från SD-kortet. det lät ju märkligt :o men det kanske brukar stå så som villkor? vill ju inte få bilder raderade :o

strobii
6/21/18, 1:36 PM
#4

iaf: tack tack så mycket!! jag fick testa att installera några olika versioner innan jag hittade den rätta, men nu ser den i princip ut precis som den gjorde innan! tack igen för hjälpen!

kissidor
6/21/18, 4:43 PM
#5

Härligt att det löste sig 👍, glad att jag kunde hjälpa till 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: