Annons:
Etikettövrigt
Läst 1228 ggr
Zadeira
2018-08-21 21:35

Reklamfri podcast-app?

Jag vet inte om jag är i rätt forum, men vet inte vart jag annars ska skriva.

Är det någon som vet någon podcast-app som är reklamfri, och har funktionen att man kan ställa in så appen stängs efter viss tid/slutet på avsnittet?

Jag har försökt googla runt lite men hittar inget konkret. Mina krav är reklamfritt och programmerad avstängning av appen. Gratis eller om den kostar spelar ingen roll, men jag har inte varit helt nöjd med någon av de jag provat mest pga att de verkar ha reklam allihopa.

Annons:
kissidor
2018-08-21 21:50
#1

till iOS eller android 🙂?

och menar du att den ska vara gratis och reklamfri, eller är du beredd att betala en rimlig summa för att slippa reklamen?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Zadeira
2018-08-21 22:03
#2

Android. Skrev i inlägget att det inte gör något om den kostar, bara den är reklamfri och har "sleep-mode" ;)

Zadeira
2018-08-21 22:04
#3

Alltså, jag betalar gärna en rimlig summa för att slippa reklam mitt i avsnitten.

kissidor
2018-08-21 22:51
#4

Sorry, det gjorde du ja - slarvigt av mig 😊. Har du testat podcast addict? Inte annat än vad jag kan se så uppfyller den dina krav och annonserna kan tas bort för 25,40 kr

Värd på Mobiltelefoner och Android

Carrosh
2018-08-21 23:07
#5

Podcast Addict tycker jag också om. Men vissa podcaster har ju också stoppat in reklam i sina avsnitt för att kunna ha råd att bedriva sin podcast. Har aldrig varit med om att det brutit mitt i något, utan de brukar säga till eller vara på ett ställe som det blir naturligt på.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Zadeira
2018-08-22 16:11
#6

#4 Den ska jag kolla in

#5 Jag har inte provat många pod-appar, men de jag har använt har volymen ökat när det är reklam. Jag lyssnar när jag ska sova och blir hemskt störd när volymen ökar sådär. Reklamen i sig stör mig inte, men just att ljudvolymen oftast också ökar irriterar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: