Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1230 ggr
signemo
12/28/18, 10:19 AM

Appar Iphone Radera

Jags kall gå igenom appar på min Iphone, är ett tag sen. Jag  vill minnas att jag kunde sitta vid min mac. ( man ser bättre då) och via den flytta eller radera appar. Jag kollar i ithunes nu o hittar det inte appar.    Om jag inte minns fel var det så (tidigare iallafall) att man kunde klicka på X på telefonen o radera, men då försvann inte allt… Kan det ha varit i appstore jag var inne?. 

Det är en Iphone 6 plus.

Var rädda om varandra

Annons:
kissidor
12/28/18, 11:51 AM
#1

nu är jag ingen iPhoneexpert, plus att jag är lite osäker på hur du menar - men på min iPad gör man ju så att man trycker långe på en appikon (på hemskärmen alltså, inte inne i appstore), tills den liksom börjar darra och så kommer det upp ett kryss i hörnet på det. trycker man på det krysset så avinstalleras appen och det står att dess data raderas. men appdata finns väl däremot kvar i säkerhetskopian i iCloud (om man använder det). rätt övertygad om att detta funkar likadant på din iPhone också 🙂. 

sen har du ju iofs en flik i appstore med dina "köpta" (de behöver ju inte ha kostat något, men det står ju så - de appar som du någon gång har laddat ner med samma apple-ID som du är inloggad med iaf) appar. där kan man väl såvitt jag minns också välja att se de som finns på enheten ifråga och då måste man ju kunna avinstallera dem därifrån också kan jag tycka. (uttrycker mig så osäkert som jag gör för att jag gav min egen iPad i julklapp till dottern för att den nya jag beställt inte skulle hinna fram till jul, så just nu är jag själv iPadlös)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: