Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 515 ggr
mangemani
2020-05-26 20:30

val av ny mobil

ska köpa ny mobil och mina val står mellan 

Samsung Galaxy S20 Ultra vs iPhone 11 Pro Max

vilken utav dessa rekommenderar ni?

det viktigaste för mig är kameran. vilken utav dessa har den bästa kameran? eller märker man knappt någon skillnad?

Annons:
kissidor
2020-05-27 21:46
#1

Det är nog lite av en smaksak både vad gäller iOS vs android och själva kameran. 

jag har hittills haft senaste galaxy note varje år, och testat iPhone ett antal gånger utan att fastna för det. men förra året hände något, apple fick till det så obestridligt bra med flera saker som är väldigt viktiga för många, som batteritiden och kameran, och jag sitter faktiskt ännu med den 11 pro max som jag köpte på release bara av vetgirighet och var helt inställd på att sälja vidare efter ett par veckor 🤔. jag har fortfarande lite svårt för vissa aspekter av iOS, men fördelarna har ändå vägt över har det känts som.

 jag är supernöjd med kamerorna, som ger mig bra bilder som stämmer bra med vad jag faktiskt såg varje gång utan ansträngning - och jag har ingen kunskap alls om hur man micklar för att få till bra bilder med manuella inställningar, så ett i stort sett idiotsäkert autoläge är viktigt för mig.

jag har dock personligen alltid gillat samsungs lite överdrivna - eller ”larger than life” för att uttrycka det på ett mer positivt sätt 😃 - färger. och när jag ibland lyssnar på nån som begriper sig på fotografering så har jag snappat upp att samsungs vidvinkelläge slår allt annat därute. 

men om du googlar på nåt i stil med iphone 11 pro vs samsung galaxy s20 ultra camera så borde du få upp en massa jämförelser som du kan titta på och bedöma vilka bilder du själv gillar bäst, det är nog det bästa angreppssättet 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: