Faktura
Träffat en kille som har norskt abonnemang och såg att räkningen som ska betalas i slutet av denna månaden ligger på 4330:- och det är knappt att det går att betala den summan. Han ringer gratis så nu har vi bestämt att han får ringa. Detta har jag inte alls tänkt på känner mig så dum. Tror ni att Telenor kan låta mig delbetala räkningen?
Varför ska du betala hans räkning? Ni har precis träffats.
Nej men det är min räkning som ska betalas i slutet av månaden. Brukar ringa varje gång jag kommer hem från jobbet. Och fattade aldrig att det var så högt att ringa till ett utomlands abonnemang
Jasså, då missuppfattade jag. Ring och fråga. Men varför ringer ni inte gratis via tex Skype eller Messenger?
Ring Telenor och fråga. Bättre än att gå och fundera.
/Maria
Oj, vilken chock! Hoppas du får dela upp betalningen! Rekommenderar också att kommunicera med andra appar. Har en kompis i ett annat land, hon ringer till mig då hon har billigare. Övrig tid skriver vi med messenger, har inte provat att ringa med messenger men det går säkert bra det också 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Ja när min familj är i Thailand pratar vi varje dag genom Messenger i videosamtal, helt gratis.
Dottern har pojkvän i England och de pratar alltid via Messenger.
Vi använder WhatsApp , funkar som både chat och telefon och videosamtal, perfect att dela bilder och videos med. Vi ringer ofta utomlands också. Allt helt gratis och mycket bra kvalitet.
Lycka till med delbetalning!
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!

#0:
Ring Telenor direkt.. säg som det är, be om att få delbetala!
Har man pengarna så betalar man bara och så har man lärt sig något på kuppen, har man inte pengarna så hör man av sig direkt till kundtjänst!
Fråga samtidigt hur det kunde bli på det sättet, så att du kan undvika det i framtiden.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#9: det hände i mars