Bra usb-c hörlurar för musik?
Jag undrar om någon kan rekommendera ett par bra lurar med usb-c? Jag har en Galaxy 20+ och har fortfarande inte vant mig vid att det inte finns hörlursuttag. Jag kör mest med trådlösa och dom funkar kanon med bra ljud, men jag skulle vilja ha ett par med sladd så jag inte behöver oroa mig över batteritid. Har testat säkert 4 adaptrar men alla drar ner volymen fruktansvärt mycket… Jag vet att jag inte kan förvänta mig sjukt bra ljud med usb-c lutar, men om det finns några som är ganska bra iaf? Lyssnar mest på musik med mycket bas, så det vore väl ett plus, men ja… Av dom som finns, vilka är bäst? Jag kan för övrigt inte ha Samsungs egna lurar som följde med, dom satt inte bra och var väldigt obekväma.
jag kan tyvärr inte råda dig, men jag hakar på din fråga då jag är på jakt efter samma sak. tycker det är knepigt att filtrera fram det på prisjakt också som jag annars använder när jag är på jakt efter något, då det verkar som att det ligger felaktig info på många lurar om den saken.
själv lyssnar jag inte jättemycket i lurar så jag klarar mig med trådlösa, men dottern har hörlurar i princip dygnet runt och då blir det knöligt med laddningen av dem 🙂
i hennes fall vill hon nog helst ha on-ear, jag förmodar att det är in-ear du är ute efter?
#1 ja det är väldigt knepigt att hitta, har också kollat på prisjakt men har inte hittat några. Sen är jag fruktansvärt dålig på ljud, vet inte vilka egenskaper man ska kolla efter :/ Ja jag vill ha in-ear, glömde visst nämna det ☺️