Messenger krånglar
Jag har ett bra tag nu haft problem med messenger-appen. Det är nog någon uppdatering som ställt till det, läste att många fick samma problem som mig och även andra problem.
Vad som händer:
När jag går in i appen ser allt ut som vanligt men efter en kort stund blir man "utslängd" och man får meddelandet enligt bild. Ibland får man också "Godkänn cookies" först och när man godkänt får man bilden som jag visar.
Det är inte många sekunder man hinner vara inne, man hinner inte läsa eller skriva något.
Trodde det skulle gå till sig "av sig själv" med nya uppdateringar då det var väldigt många som rapporterade samma fel men jag har kvar det. Nu rapporterar folk andra fel efter de senaste uppdateringarna.
Har inte velat avinstallera appen, för att installera den igen, då jag är osäker på om jag måste logga in. Kan inte hitta att jag skrivit ner några inloggningsuppgifter..
För närvarande hanterar jag kommunikationerna med att skynda mig ta en skärmdump på ett mottaget meddelande så kan jag läsa det på det sättet. Men det är inte lätt, det kan kräva många försök, ibland blir man utslängd direkt men ibland kan det ta några sekunder.
När jag ska svara skriver jag i en anteckningsapp, kopierar och klistrar in.. och det blir så klart samma problem, man måste vara jättesnabb, det krävs oftast flera försök. Är det något man behöver svara snabbt på blir det väldigt frustrerande! Någon som kan hjälpa mig? 🙏
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-12-13 13:34 av Sabah