Mobiltelefoner iFokus

Mobiltelefoner

Etiketttillbehör
Läst 40 ggr
Sabah
0

Kabelskydd

Vissa sladdar böjs ju lätt av, alldeles för lätt ibland..

Är det någon som provat kabelskydd för att förlänga livstiden på hörlurarna?

Jag såg den här varianten, är det något att ha tro? https://fyndiq.se/produkt/kabelskydd-for-horlurar-sladden-2-pack-gra-3e6659917c1e45dc/

💖🧡💛💚💙💜

Delen precis innan kontakten brukar slitas värst då den ofta böjs mycket och ger en kraftig belastning som orsakar att kabeln börjar glappa och går sönde | ac02
Carmarino
0

Skulle behöva en sådan, fast till laddkabeln till mobilen. Två av dem har redan gått sönder och har bara en kvar. Den som är kvar är den jag fick med den senaste mobilen, och den kabeln är väldigt kort (kanske en halv meter högst). Förstår inte varför de nya kablarna är så klena. De kablar jag fick till mina gamla mobiler (inte smarta) håller ännu, trots att jag använt dem lika mycket.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
1

#1: Ja, det är konstigt hur utvecklingen har blivit! Saker höll bättre förr!

Håller med dig, laddkabeln är opraktisk kort till den här mobilen! 😕 Man måste ha en skarvsladd från eluttaget om man inte laddar den på diskbänken, där uttaget är nära! 🔌📱

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

#2: Beställde precis en ny sladd - för säkerhets skull. Vill ju inte stå utan om den andra också skulle gå sönder. Plus att det var halva priset just nu (fast frakt tillkommer). Den kabeln är 1,2 m lång, så den räcker lite längre. 👍😊

https://www.24.se/samsung-original-snabbladdare-ep-ta20-usb-c

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Handla Samsung Original QC snabbladdare EP-TA200 USB Typ-C online hos oss på 24.se. Alltid i lager, snabb leverans och låg fraktkostnad.
  • Redigerat 2022-12-03 11:16 av Carmarino
Sabah
1

#3: Ah, vilket fynd! 🙂👍🏻 Ja, den här laddkabeln känns klenare än den jag hade till förra telefonen, den var tjockare och styvare (längre var den också), jag upplevde inte alls det som någon risk att man skulle leda av den som det känns lite med den här. Ska fundera lite, om man ska köpa en extra.. Nu börjar jag fundera om den gamla kan passa, men jag tror inte det, det var nog en annan kontakt.. Måste kolla! 🙂 Tack för tipset i vilket fall! 🙂👍🏻

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
1

#4: Det är ytterst få av kablarna till mina andra mobiler (även smartphones) som har gått sönder, men till de två senaste (Samsung A5 och A52) så har de varit väldigt klena. Det är samma kabel till bägge, och inga av kablarna till de tidigare modellerna passar till de två senaste.